Nieuwsbrief mei 2014, uitgesproken voorkeur

Een eigen smaak.

Heeft u een uitgesproken voorkeur? We horen het graag!

Als wij een vakbeurs bezoeken en langs de verschillende stands lopen, hebben we vrij snel een uitgesproken voorkeur voor een bepaalde tegel, kraan of bad. In de maand mei hebben we een vakbeurs bezocht en zijn we naar het vernieuwde Wellness Experience Center van Cleopatra geweest. Tijdens het beursbezoek hebben we ons gericht op de nieuwste tegeltrends, op badkamermeubels en op de noviteiten van Hotbath. Ons bezoek bij Cleopatra was gericht op beleving. We hebben genoten van de verschillende whirlpools en stoomcabines. Alle wellness faciliteiten zijn door ons getest zodat we ons nog beter kunnen inleven in de wensen van onze klanten. In deze nieuwsbrief delen we onze opgedane indrukken en een inspirerende badkamer met een uitgesproken kleurvoorkeur!

Wilt u onze nieuwsbrief lezen? Bekijk hier de volledige versie van de nieuwsbrief.

 

 

 

Reacties zijn gesloten.